Prevozna sredstva

VOZIMO SE Z BUSI, KOMBIJI, NA KAMELJEM HRBTU, Z RIKŠAMI…

Prevozna sredstva Do izhodiščne točke ponujenih programov se skoraj brez izjeme vedno pripeljemo z letalom. Programe bomo izpeljali z manjšimi avtobusi ali drugimi prirejenimi vozili.
Prevozi po Evropi

Čeprav dnevno ne prevozimo daljših razdalj, pa se včasih zgodi, da presedimo v avtomobilu tudi več kot štiri ure na dan. Da bi se izognili slabemu počutju ob daljšem sedenju, smo si zamislili dve stvari.

Prva je ta, da se nikoli ne vozimo več kot dve uri skupaj in da se poleg teh rednih postankov ustavimo tudi vsakič, ko to zahteva potnik. Govorimo o ustavljanju tam, kjer se sme in kjer je na voljo vsaj stranišče. Ti dodatni nenačrtovani postanki trajajo le par minut, tako da posebej ne vplivajo na urnik potovanja.

Drugo je seveda samo prevozno sredstvo. Največkrat se uporablja Maxi-Master agencije Sajko. Gre za posebej prirejeno vozilo z avtobusnimi sedeži in večjimi sedežnimi razmiki, redkeje pa lahko posežemo po lokalnih mini busih.

Prevozi po ZDA V ZDA v glavnem uporabljamo vozila Ford / Dodge, v zadnjem času pa jih počasi nadomeščamo z vozili Mercedes Sprinter, ki so bolj prostorni in udobni, prav tako imajo že dodan prostor za prtljago, kar pri 10-sedežnih Fordih ni bil primer (zadnja vrsta sedežev se je vzela ven, da se je naredil prostor za prtljago). Kljub temu so tudi Fordova vozila prijetna in primerna za daljše vožnje po ameriških prostranstvih.
Letalski prevozi

Veliko linij po Evropi je dandanes že na voljo po ‘’normalnih’’ cenah. Zaradi linij, ki povezujejo mesta kot so Carcassonne, Bruselj, Murcia in skandinavska mesta z nam bližnjimi letališči, je sploh mogoče izpeljati potovanja. Brez njih takšnih programov sploh ne bi mogel ponuditi. Nočnih voženj po tisoč in več kilometrov namreč ne izvajamo!

Prvi in zadnji dan potovanja sta največkrat potovalna dneva, zato pač veljajo druga pravila, in se lahko zgodi, da je treba vstati bolj zgodaj oziroma čakati na letališču dlje časa (zelo redko več kot 3 ure). Zaradi dodatnih ostrejših pregledov pa je treba prvi in zadnji dan potovanja enostavno s seboj nositi več dobre volje kot običajno.

Naša izhodiščna letališča so Treviso, Benetke, Ljubljana, Trst, Gradec (včasih tudi Dunaj ali Bergamo), letalski prevozniki, s katerimi letimo so Ryanair, Buzz, EasyJet, včasih Adria in tudi ostali evropski letalski prevozniki.

Zaradi določenega načina dela je treba pri nekaterih karte rezervirati vsaj 1 mesec pred odhodom, kar pa je popolnoma prav, saj tisti ki resnično misli potovati, to ve toliko časa vnaprej. Ko se karte enkrat plačajo, se ne morejo več preklicati. Oziroma bolj natančno – depozit se ne vrača.

Na letalih obrok hrane pri nekaterih letalskih prevoznikih (Ryanair, EasyJet…) ni vključen v ceno, lahko pa ga posebej kupite, vendar cene niso ravno prijazne.

V redkih primerih, kadar v Evropi letimo preko določenega prestopnega letališča, se moramo največkrat znova prijaviti in oddati prtljago, kar pa sploh ni tako slaba stvar, saj se večina prtljage izgubi ravno v prenosu z enega letala na drugega. Še redkeje se zgodi, da je treba v točki prestopa, zaradi neustreznih letov, prespati eno noč.

Na letališčih je najbolje slediti vodniku in se držati njegovih navodil, saj bi v primeru vaše zamude morali stvar reševati sami, kar bi prineslo ustrezno velike stroške, da ne govorimo o slabi volji.

Kljub temu, da se lahko kdaj zgodi, da bo treba tudi dlje čakati v vrsti (recimo 1 uro), mislimo da je to neprimerljivo bolje kot avtobusna vožnja, ki traja cel dan in noč.